Як отримувати бонуси за покупки
Я раніше отримував бонусну карту в магазині. Вона буде діяти при покупці в інтернет-магазині?
Так, всі картки, що були раніше видані в магазинах, будуть працювати в інтернет-магазині, за винятком тих карт, що заблоковані по причині їх не активності упродовж трьох років, згідно з офіційними умовами Програми лояльності ОЛДІ.
Як зрозуміти, на які товари нараховуються бонуси в інтернет-магазині, і скільки мені буде нараховано, якщо у мене карта 5%?
Після авторизації на сайті, з номером телефону, що зареєстрований у Програмі лояльності, на товари, на які нараховуються бонуси, відобразиться відповідна позначка, та кількість бонусів, яка буде нарахована, у відповідності до вашого номіналу карти.
Я в магазині, а картки немає з собою. Як мені отримати бонуси за покупку?
Зареєструйтесь у чат-боті ОЛДІ, і ваша віртуальна бонусна картка буда завжди з вами, у телефоні.
Ще кілька корисних функцій боту, що стануть у нагоді - бонусний рахунок, дієвий та швидкий зворотній зв’язок, перевірка ціни і т.д.
У мене вже є бонусна картка, яку я раніше отримав у магазині. Як мені отримувати бонуси за покупки в інтернет-магазині?
- Авторизуйтесь або зареєструйтесь на сайті з тим же номером телефону, з яким реєстрували бонусну карту в магазині. Доступні бонуси автоматично підтягнуться в Особистий кабінет. Номінал карти (1,2,3,5,7,10%) буде відображатись на картці товару, там же буде відображатись кількість бонусів, що буде нарахована за покупку.
У мене є бонусна картка, але я вже не користуюсь тим номером телефону, що вказував при оформленні картки, що мені робити?
Зверніться у відділ інформації у магазині, до спеціаліста, для внесення змін, він відкоригує номер телефону. Через кілька хвилин можна авторизуватись на сайті з цим номером телефону і користуватися усіма перевагами Програми лояльності.
Не маю змоги прийти в магазин (проживаю в іншому місті, у моєму місті немає магазину ОЛДІ)
Надішліть нам на електронну адресу [email protected] листа, в якому вкажіть ПІП, населений пункт проживання, номер телефону, на який реєстровано картку, ваш дійсний номер телефону, прикладіть фото бонусної картки, сторону, на якій надруковано штрих-код. Про заміну номера телефону вас буде поінформовано зворотнім листом. Заміна відбувається протягом 1-3 робочих днів.
У мене немає бонусної картки, як оформити?
На сайті:
- Зареєструйтесь, або авторизуйтесь на сайті, перейдіть в особистий кабінет, на вкладку Моя інформація, заповніть усі необхідні поля та підтвердіть збереження. Вітаємо, ви зареєструвалися в Програмі лояльності;
- Зробіть та оплатіть перше замовлення на будь-яку суму, і отримуйте бонуси за наступні покупки.
У чат-боті:
Зареєструйтесь у чат-боті ОЛДІ у Viber та пройдіть коротку реєстрацію. В розділі «Моя картка ОЛДІ» буде згенеровано QR-код вашої бонусної картки. Оплатіть перше замовлення та накопичуйте бонуси на наступних покупках.
Як відновити втрачену бонусну картку?
Зверніться у відділ інформації магазину, спеціалісти допоможуть відновити саме втрачену картку.
Відновити без візиту в магазин можна також, зареєструвавшись в чат-боті ОЛДІ. Пластикова картка вам більше не потрібна, вона буде згенерована в боті автоматично.
Де я можу відслідковувати кількість нарахованих бонусів?
Накопичені бонуси можна самостійно відслідковувати в чат-боті, в особистому кабінеті на сайті, або дізнатись у касира у магазині, перед оплатою товару.
Як я можу використовувати накопичені бонуси?
- У магазині, на касі, повідомивши це касиру перед розрахунком, просканувавши пластикову бонусну картку, або QR-код з чат-боту у Viber;
- В інтернет-магазині, на сторінці оформлення замовлення ви можете самостійно вписати бажану кількість бонусів до оплати.
Що буде з моїми бонусами, якщо я поверну товар?
- При поверненні товару бонуси, що списувались в оплату, будуть повернуті на ваш бонусний рахунок у день повернення. Бонуси, що були нараховані, відміняться.